Wedhus oh wedhus....

6/17/2011 06:56:00 PM ria haya 18 Comments

Selamat Malam....


gambar dr google

Lagi nonton Shaun The Sheep yang lucu banget, tiba-tiba teringat cerita yang bikin saya tersenyum sekaligus kasihan nich. Cerita singkat ini waktu jaman dulu, waktu telpon masih sangat mahal, waktu jaman wartel masih menjamur.
 
Kisah ini dari teman, sebenarnya lebih lucu jika didengarkan secara langsung, karena pake bahasa ngapax-ngapax
J J J. Ngobrol pake basa ngapax, hal yang biasa aja jadi lucu dan seru

Alkisah ada seorang Bapak lagi tilpun di wartel dengan asyiknya


Si Bpk : Kiye kiriman duitmu wis gutul. Wis tek tukokna wedhus, nggo bayar BP3 bocah2, karo nggo tuku pit nggo anakmu. Bla bla bla.........

Singkat cerita ni Bapak lumayan lama tilpunnya. Plus suaranya keras pula, kebetulan bukan KBU yang kedap suara, jadi orang lain yang ngantri bisa nguping.

Yang menurut saya lucu adalah pas dia membayar tagihan tilpunnya di kasir.

Si Bpk : Pira Mas?

Kasir : Telungatus ewu Pak

Si Bpk : Telungatus ewu . Alalalala....Lah...deneng larang temen sich... kepriwe kiye, enyong mung nggawa duwit seket ewu thok kiye jan...

Kasir : Lha Bapake tilpun maring endi sich? Pokoke ya kudu dibayar kiye

Si Bpk : Tilpun bojoku neng Arab. Lha nek telungatus ewu ya pada baen rega wedhus. Lha nek kaya kiye enyong ya ndadak adol maning wedhusku sing tembe tak tuku lah kiye. Oalah….

Kasir : Lah…pantesan. Tilpun meng luar negeri ya laraaang..
Ya wis nganah, rika dol sik wedhuse. Ngko ngeneh maning, kiye dibayar tagihan telpone. 
Jan melas temen............
I’m sorry no subtitle :p

18 komentar:

Wah si bapak keenakan kangen2an ga liat durasi ampe jual wedhus. Xixixi
Emang lucu banget orang ngapak kalo ngomong. Pertama x dngr lsng ngakak waktu temen blng "enyong kencot" haha kirain apa trnyt laper

ria haya said...

hehehe....ternyata mudeng juga ma critanya. Alhamdulillah... Jadi kalo saya pengin ngelucu tinggal ngomong ngapax aja nic :D

Wehehehehe kalo baca bs ngerti tp kalo ngomong lsng ampun dah mending kwabur. Bnyk juga temen dr ngapak jd lumayan lah hehe

Gaphe said...

wahahah saya ngertii saya ngertii... intine wong kuwi kudu ado wedhus kanggo bayar tagihan tilpun sing regane 300 ewu. larang temenan jan, wiis... emang bojone nang arab ngopo jal?..

ria haya said...

@Tarry KittyHolic : hihihi...susah ya niruinnya?

@Gaphe : hehehe...Panjenengan leres.... hayo ngopo jal neng Arab??

joe said...

dibayar nganggo wedhus dong...

ria haya said...

@joe : lah....ndadak ngangon and nggawe kandang dong...:D

biaya nelpon seharga kambing ya? saya kurang ngerti bahasanya :D

Kamal Hayat said...

Kepriben kiye kan ngganggo hape malah mura mbok..? hehe ngapak-ngapak.. salam kenal

ria haya said...

@Ra-kun lari-laRIAN : iya, lha itu ngerti :D

@Kamal Hayat : lah kan wis ditulis jaman dulu,jaman BP3&wartel. Urung ana HP lah Kang...apa maning nang ndesa
salam kenal juga

omgitswina said...

aku cuma ngerti bagian tiga ratus ribunya aja.. selebihnya cuma ngerutin dahi aja.. hehe lol..

ibnu said...

jan, melas temen ya bapake. wis seneng-seneng tuku wedhus, malah didol maning nggo mbayar wartel

ceritanya lucu ya bagi orang yang membacanya, tapi bapaknya yang pusing tujuh keliling, karena harus menjual kambing belian dari uang kiriman si istri, maaf komennnya terlambat

Siswanto said...

angon wedus neng ndi ry

mely said...

GOOD infonya my friend,
visit me too...
http://dollardarineobuxcomtanpareferal.blogspot.com
http://dollardarineobuxcomtanpareferal.blogspot.com

ada award nih buat mbak ria di hari spesial blog saya, silahkan diambil.. :)

http://insideyudie.blogspot.com/2011/06/1st-anniversary-chronologist_21.html

nooryanti said...

hahahaha.....aku mbayangke nek misale neng ngarepku..pasti ngguyuu..nguaakaakk....

ria haya said...

@omgitswina : kalo duit ngerti ya? hahaha

@ibnu : iya jan melasi banget koh....

@Thanjawa Arif : dimaafkan kok ^__^, makasih dah komen

@Siswanto : angon wedhus nang tanggul jejer kali sing akeh sukete :D

@mely : OK...Thanks you for visiting my blog

@nooryanti : pasti dirimu ngakak karo ngapax-ngapaxe to Yan....